Випуск карток є справою серйозною - практично будь-яке підприємство (якщо, звичайно, не йдеться про обмежений тираж карток) не може відразу приступити до масової емісії. Спочатку виконується
пілотний проект. Він покликаний відповісти на питання: чи дійсно даному підприємству необхідна власна картка і як споживач реагуватиме на її введення?
Не дивлячись на величезну різноманітність застосування пластикових карток, етапи виконання пілотного проекту практично однакові для всіх видів карток. Ось ці "етапи великого шляху":
- визначення мети карткової програми підприємства;
- вибір консультанта (або запрошення фахівця на постійну роботу);
- розробка типів карток, дисконтних схем (схем лояльності), умов видачі карток;
- досвід передбачуваних користувачів картками (по можливості, маркетингове дослідження майбутнього ринку) і складання маркетингової програми;
- вибір технології роботи з картками (що спричиняє за собою використовування цілком певних технічних типів карток, а також пристроїв для роботи з ними);
- вибір постачальників технологій і програмного забезпечення (самим краще ніщо не розробляти), карток, спеціального устаткування для роботи з ними. Якщо передбачається приєднатися до дисконтної системи, то вибір системи і проведення відповідних переговорів;
- економічна оцінка карткової програми;
- юридична експертиза карткової програми;
- висновок контрактів з постачальниками, складання ним технічних завдань (якщо необхідно), складання плану упровадження карткових продуктів. Якщо на картки передбачається поміщати логотип дисконтної системи, висновок відповідних договорів з нею;
- розробка дизайну зовнішнього вигляду картки, підготовка рекламних матеріалів і, якщо необхідно, інших документів (договорів з утримувачами карток, об’яв-оферт);
- реєстрація торгово-сервісного підприємства, як емітента карток (якщо треба отримати міжнародний або загальноукраїнський статус картки);
- виготовлення і отримання карток, отримання пристроїв для роботи з ними і іншого устаткування;
- отримання (при необхідності, доробка або створення) програмного забезпечення;
- тестування системи видачі і прийому карток, навчання персоналу торгово-сервісного підприємства роботі з картками (при необхідності, створення спеціального "карткового підрозділу");
- розповсюдження першого тиражу карток, досвідчена експлуатація системи їх прийому, системи обробки карткових трансакцій і т.п.;
- оцінка результатів досвідченої експлуатації і, залежно від них, розширення, модифікація або згортання карткової програми.