- Дисконтні карти стандартна фіксована знижка у відсотках від суми оплати, яка гарантує знижку покупцю тим самим заманює його зайти до вас ще і ще раз. Видача таких карт часто здійснюється при відкритті нового магазину, або позначають мережу магазинів чи офісів від однієї фірми. Дисконтні картки магазинів або мереж мають свій розпізнавальний стиль, наприклад можна замовити логотип на пластикових картах і робити їх в однаковій кольоровій палітрі. Такі дисконтні картки надрукувати потрібно тиражем від 100 шт.що найменше, повірти вони дуже швидко у вас розійдуться. Замовити виготовлення дисконтних карт потрібно зазделегідь, адже вони здебільшого ідуть великими тиражами і на їхнє виготовлення потрібний певний час.

- Пластикові накопичувальні або бонусні карти, є частиною однієї, або багатьох бонуснох програм здебільшого мережевих магазинів і на відміну від дисконтних не дають пряму знижку, а лише накопичують бонуси чи бали за покупки, якщо це бонусна карта якогось закладу харчування, або спортзала то бонуси надаються за відвідування і т. д., у залежності від умов цієї програми. Бонусні карти прийшли на зміну дисконтним. Знижки не завжди виправдані: тут і зараз не означає, що клієнт повернеться в магазин. Бонуси, навпаки, є гарантією того, що клієнт повернеться. По суті бонуси або бали - це відкладена знижка, мотивація для клієнта прийти наступного разу. Бонусна програма є одинією із видів програм для заохочення покупців. Вибравши правильний підхід, така програма є механізмом з первинним залученням клієнтів і збору про нього інформації, яка допоможе скласти портрети груп покупців, визначити їх цінність і рівень можливих маркетингових вкладень в кожну з цих груп.

- Пластикові карти постійного клієнта для готелів, ресторанів також добре відбиваються на клієнтах, їх можна зробити як Скидан, наприклад, на кожне 10-е відвідування знижка в 50%, або їх можна зробити у вигляді візитної картки.

- Фірмові клубні карти, стильні означають що власник є членом якогось клубу, наприклад, спортклубу, або належить до певної групи людей зі спільними інтересами. Замовити клубні карти з індивідуальним дизайном можна навіть для кола друзів. Клубна карта надає своєму власникові певні привілегії того клубу, членом якого він є. Дуже часто така карта має якусь персоніфікацію свого власника і видається тільки одній персоні.

- Подарункові пластикові карти заздалегідь підтверджують оплачену послугу або покупку, це може бути сеанс в масажному салоні, або влаштувана акція, наприклад кожному 1000-му покупцеві дарувати виграшну подарункову карту на придбання якогось товару-продукту на певну суму.

- Страхові пластикові карти являють собою дублікат страхового полюса, підходять страховим компаніям. Для зручності багато страхових компаній, разом зі страховими полюсами, видають клієнтам, так звані, страхові карти, на яких розміщується контактна інформація страхової компанії (гаряча лінія), номер страхового полюса і інша інформація, необхідна для швидкої і зручної роботи компанії з клієнтами.